Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Zamościu

iBOK

Internetowe Biuro Obsługi Klienta

W celu zapewnienia sprawniejszej obsługi Klientów posiadających podpisane umowy o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków, z dniem 2 stycznia 2015 roku zostaje uruchomione Internetowe Biuro Obsługi Klienta (iBOK) dostępne pod adresem https://ibok.pgk.zamosc.pl

Co to jest iBOK ?

iBOK czyli Internetowe Biuro Obsługi Klienta to serwis umożliwiający profesjonalną i kompleksową obsługę Odbiorców usług za pośrednictwem Internetu

Jakie korzyści daje iBOK?

  • pełen dostęp do wystawionych faktur,
  • wgląd w historię odczytów wodomierzy,
  • przeprowadzenie analiz zużytej wody,
  • umożliwia podanie stanu wodomierza,
  • podgląd aktualnego stanu swoich rozliczeń wraz z możliwością rozliczeń wcześniejszych,
  • kontrolę statusu urządzeń pomiarowych,
  • wysyłanie korespondencji np. zgłoszenie awarii.

Jak uzyskać dostęp do iBOK ?

Jeżeli posiadasz aktualną umowę o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków należy wypełnić wniosek rejestracyjny.
Druk „Wniosku” można pobrać z łącza w stopce niniejszego artykułu lub w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Kruczej 10 w Zamościu
(Druk będzie także dostarczony na adres klienta wraz fakturą za wodę w ustalonym w umowie terminie rozliczeniowym. ).

Na podany we Wniosku adres e-mail prześlemy login oraz hasło dostępu do indywidualnego konta iBOK.
Wraz z pierwszym logowaniem konto zostaje aktywowane. Od tego momentu możesz w pełni korzystać z wszystkich usług jakie oferuje iBOK.

ikona-pdfWniosek

ikona-pdfRegulamin

Alternatywną metodą uzyskania dostępu do iBOK, jest rejestracja online. W tym celu na stronie https://ibok.pgk.zamosc.pl/
klikamy na link „Rejestracja”. Wypełniamy formularz i klikamy przycisk „Załóż konto”. Po weryfikacji danych przez pracownika BOK – konto zostanie aktywowane.

Skip to content