Twój koszyk jest obecnie pusty!
iBOK
Internetowe Biuro Obsługi Klienta
W celu zapewnienia sprawniejszej obsługi Klientów posiadających podpisane umowy o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków, z dniem 2 stycznia 2015 roku zostaje uruchomione Internetowe Biuro Obsługi Klienta (iBOK) dostępne pod adresem https://ibok.pgk.zamosc.pl
Co to jest iBOK ?
iBOK czyli Internetowe Biuro Obsługi Klienta to serwis umożliwiający profesjonalną i kompleksową obsługę Odbiorców usług za pośrednictwem Internetu
Jakie korzyści daje iBOK?
- pełen dostęp do wystawionych faktur,
- wgląd w historię odczytów wodomierzy,
- przeprowadzenie analiz zużytej wody,
- umożliwia podanie stanu wodomierza,
- podgląd aktualnego stanu swoich rozliczeń wraz z możliwością rozliczeń wcześniejszych,
- kontrolę statusu urządzeń pomiarowych,
- wysyłanie korespondencji np. zgłoszenie awarii.
Jak uzyskać dostęp do iBOK ?
Jeżeli posiadasz aktualną umowę o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków należy wypełnić wniosek rejestracyjny.
Druk „Wniosku” można pobrać z łącza w stopce niniejszego artykułu lub w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Kruczej 10 w Zamościu
(Druk będzie także dostarczony na adres klienta wraz fakturą za wodę w ustalonym w umowie terminie rozliczeniowym. ).
Na podany we Wniosku adres e-mail prześlemy login oraz hasło dostępu do indywidualnego konta iBOK.
Wraz z pierwszym logowaniem konto zostaje aktywowane. Od tego momentu możesz w pełni korzystać z wszystkich usług jakie oferuje iBOK.
Alternatywną metodą uzyskania dostępu do iBOK, jest rejestracja online. W tym celu na stronie https://ibok.pgk.zamosc.pl/
klikamy na link „Rejestracja”. Wypełniamy formularz i klikamy przycisk „Załóż konto”. Po weryfikacji danych przez pracownika BOK – konto zostanie aktywowane.